Dla Chupa Chups przeprowadziliśmy wiele kampanii skierowanych do Gen Z. Szczególnie ważne dla nas realizacje to kampanie Melody Pops i lizaka 3D na Halloween.
Melody Pops to pierwszy lizak pozwalający Ci grać melodie! W akcji wzieło udział 12 influencerów na TikToku i YouTube. Kampania trwała trzy miesiące i składała się z kilku faz: Graj na Melody Pops (fail) / Graj w duecie / Nagraj pełną piosenkę z Melody Pops. Na potrzeby akcji wyprodukowaliśmy dedykowany dźwięk na Tiktok wraz z którym influencerzy i fani nagrywali filmy. Ponadto przygotowaliśmy: gadżety reklamowe, materiały na profile Social Media klienta, konkurs konsumencki oraz wsparcie mediowe. Powstało kilkaset filmów, gdzie fani razem z naszymi Influencerami, grali na lizakach Chupa Chups Melody Pops.
W kampania Halloween zaprosiliśmy 9 influencerów TikTok prezentujących różne kategorie treści jak: fashion, music, dance, diy czy różne niszowe pasje jak iluzja czy cosplay. Każdy twórca przygotowywał film w stylu swojego profilu, tak by produkt - lizaki Czacha 3D - i hasło Chupa Chups #ForeverFun wybrzmiało w najbardziej autentyczny sposób dla Influencera i jego odbiorców. Kampania Halloween została bardzo dobrze przyjęta przez fanów Influencerów, a kilka z filmów stało się “viralami”.
Wpadnij do nas na kawę Czerska 8/10 Warszawa |
Wyślij brief |
Masz pytanie? |
Szukasz pracy? |