TYTUŁ

Chupa Chups #ForeverFun

KLIENT

Dla Chupa Chups przeprowadziliśmy wiele kampanii skierowanych do Gen Z. Szczególnie ważne dla nas realizacje to kampanie Melody Pops i lizaka 3D na Halloween.

Chupa Chups #ForeverFun

ODPOWIADALIŚMY ZA:

Koncepcja kampanii
Koncepcja kampanii
Realizacja kampanii
Realizacja kampanii
Produkcja animacji
Produkcja animacji
Produkcja dźwięku TikTok
Produkcja dźwięku TikTok
Wysyłki PR
Wysyłki PR
Produkcje na profile klienta
Produkcje na profile klienta
Produkcja gadżetów reklamowych
Produkcja gadżetów reklamowych
Zakup mediów
Zakup mediów
Aktywacja konsumencka / konkurs
Aktywacja konsumencka / konkurs
Produkcja video
Produkcja video

Opis aktywacji:

Melody Pops to pierwszy lizak pozwalający Ci grać melodie! W akcji wzieło udział 12 influencerów na TikToku i YouTube. Kampania trwała trzy miesiące i składała się z kilku faz:  Graj na Melody Pops (fail) / Graj w duecie / Nagraj pełną piosenkę z Melody Pops. Na potrzeby akcji wyprodukowaliśmy dedykowany dźwięk na Tiktok wraz z którym influencerzy i fani nagrywali filmy. Ponadto przygotowaliśmy: gadżety reklamowe, materiały na profile Social Media klienta, konkurs konsumencki oraz wsparcie mediowe. Powstało kilkaset filmów, gdzie fani razem z naszymi Influencerami, grali na lizakach Chupa Chups Melody Pops.

W kampania Halloween zaprosiliśmy 9 influencerów TikTok prezentujących różne kategorie treści jak: fashion, music, dance, diy czy różne niszowe pasje jak iluzja czy cosplay. Każdy twórca przygotowywał film w stylu swojego profilu, tak by produkt - lizaki Czacha 3D - i hasło Chupa Chups #ForeverFun wybrzmiało w najbardziej autentyczny sposób dla Influencera i jego odbiorców. Kampania Halloween została bardzo dobrze przyjęta przez fanów Influencerów, a kilka z filmów stało się “viralami”.

Zapraszamy do współpracy

Wpadnij do nas na kawę

Czerska 8/10 Warszawa

Wyślij brief

brief@dmg.pl

Masz pytanie?

pytaj@dmg.pl

Szukasz pracy?

pracuj@dmg.pl

Wolisz napisać?
pisz śmiało ;)