W naszych działaniach stawiamy na zaufanie jako kluczowy element sukcesu. Podejmujemy się wyzwań i szukamy rozwiązań wspólnie z Klientem.
Realizujemy kampanie oparte na Influencerach od ponad 8 lat. Znamy formaty współprac z Influencerami, platformy społecznościowe, ich specyfikę czy możliwości. Nie owijamy w bawełnę - jeśli widzimy, że jakiś pomysł nie jest możliwy do realizacji lub nie przyniesie oczekiwanych wyników, szczerze informujemy o tym na początku współpracy.
Social Media i ekosystem Influencerów to dwie z najdynamiczniej zmieniających się dziedzin marketingu. Działania reklamowe, które dzisiaj są skuteczne, już za miesiąc mogą okazać się nieefektywne. Influencerzy, którzy wydają się idealnie pasować do kampanii, w rzeczywistości mogą być nieodpowiedni ze względu na problemy wizerunkowe, nieadekwatną grupę demograficzną lub psychograficzną swoich obserwatorów względem promowanej usługi lub produktu.
Na bieżąco śledzimy trendy oraz zmiany w mediach społecznościowych i świecie influencerów. Aktywnie szukamy innowacji.
Działamy kompleksowo, oferując pełny zakres usług związanych z przygotowaniem i realizacją kampanii opartych na Infleuncerach. Pracę rozpoczynamy od określenia celów, przez pomysł kreatywny, dobór influencerów, przygotowanie i akceptację kreacji, koordynację i monitoring publikacji, po szczegółowy raport, analizę i wnioski. Zlecając kampanię, Klient otrzymuje cały plan działania, harmonogram pracy i “Way of Work” odpowiadające jego potrzebom.
Influencer Marketing to nie tylko publikacje w mediach społecznościowych, dlatego działamy też offline.
Odpowiadamy za dobór najlepszych twórców internetowych oraz platform do kampanii. Pracujemy dla Klienta. Nie prowadzimy managementu twórców i nie rekomendujemy swoich Influencerów. Stawiamy na tych, którzy najbardziej odpowiadają potrzebom Klienta.
Prowadzimy kampanie wielokanałowe: poza Instagramem, YouTubem czy Tiktokiem działaliśmy z Influencerami również na Twitterze, Pintereście czy Discordzie.
Video jest dominującym narzędziem w marketingu internetowym. Prognozy mówią jasno - w 2023 aż 82% całkowitego ruchu internetowego będzie generowane przez video.
Wiemy jak budować video do Internetu. Widzimy kluczowe różnice w sposobie narracji, przekazie i montażu materiałów publikowanych w: mediach społecznościowych, portalach internetowych czy mediach klasycznych.
Wpadnij do nas na kawę Czerska 8/10 Warszawa |
Wyślij brief |
Masz pytanie? |
Szukasz pracy? |