TYTUŁ

Mentos This or That & Metos Sour

KLIENT

Razem z Mentos przygotowaliśmy kilka kampanii opartych na Influencer Marketingu.

Mentos This or That & Metos Sour

ODPOWIADALIŚMY ZA:

Koncepcja kampanii
Koncepcja kampanii
Realizacja kampanii
Realizacja kampanii
Wysyłki PR
Wysyłki PR
Produkcja dźwięku TikTok
Produkcja dźwięku TikTok
Produkcja gadżetów reklamowych
Produkcja gadżetów reklamowych
Zakup mediów
Zakup mediów

Mentos This or That to wyjątkowa nowość - cukierki pomagające przełamać “pierwsze lody”, dające pretekst do nawiązania nowych relacji. Każda drażetka zawiera nadruk z jednym pytaniem, np. „rower, czy samochód?”, „kot, czy pies?”, które pozwoli rozpocząć luźną pogawędkę i poznać się lepiej. Dla tego produktu Mentos przygotowaliśmy 2 kampanie na Tiktoku. Wyprodukowaliśmy dedykowany dźwięk i zaangażowaliśmy 26 Influencerów, z których każdy pokazywał inną ustaloną grafikę widoczną na cukierkach Mentos. 

Dodatkowo przygotowaliśmy gadżety reklamowe i przeporowadziliśmy wysyłke PR do mikroinfluencerów. 

Do kampanii drugiej nowości, czyli kwaśnych gum Mentos Sour w dwóch smakach, zaangażowaliśmy Instagramerów i Tiktokerów. Celem było szerokie budowanie świadomości nowego produktu w sposób kreatywny oraz angażujący i dotarcie do młodej, dynamicznej grupy odbiorców.

Kilkunastu Influencerów, będących jednocześnie przedstawicielami Gen Z, pokazało jak Mentos Sour rozbudza ich kreatywność i popycha do działania. 

W swoich materiałach pokazywali kreatywne i komediowe “lifehacki” na codzienne wyzwania jak np. przygotować domowy głośnik do smartfona, czy jak ugotować obiad bez wstawania z kanapy. Cała kampania była skoncentrowana na tworzeniu angażujących, zabawnych treści z Mentos Sour. Influencerzy przyczynili się do budowania pozytywnego wizerunku produktu i przekonania społeczności do spróbowania nowych kwaśnych gum Mentos Sour.

Zapraszamy do współpracy

Wpadnij do nas na kawę

Czerska 8/10 Warszawa

Wyślij brief

brief@dmg.pl

Masz pytanie?

pytaj@dmg.pl

Szukasz pracy?

pracuj@dmg.pl

Wolisz napisać?
pisz śmiało ;)