Razem z Mentos przygotowaliśmy kilka kampanii opartych na Influencer Marketingu.
Mentos This or That to wyjątkowa nowość - cukierki pomagające przełamać “pierwsze lody”, dające pretekst do nawiązania nowych relacji. Każda drażetka zawiera nadruk z jednym pytaniem, np. „rower, czy samochód?”, „kot, czy pies?”, które pozwoli rozpocząć luźną pogawędkę i poznać się lepiej. Dla tego produktu Mentos przygotowaliśmy 2 kampanie na Tiktoku. Wyprodukowaliśmy dedykowany dźwięk i zaangażowaliśmy 26 Influencerów, z których każdy pokazywał inną ustaloną grafikę widoczną na cukierkach Mentos.
Dodatkowo przygotowaliśmy gadżety reklamowe i przeporowadziliśmy wysyłke PR do mikroinfluencerów.
Do kampanii drugiej nowości, czyli kwaśnych gum Mentos Sour w dwóch smakach, zaangażowaliśmy Instagramerów i Tiktokerów. Celem było szerokie budowanie świadomości nowego produktu w sposób kreatywny oraz angażujący i dotarcie do młodej, dynamicznej grupy odbiorców.
Kilkunastu Influencerów, będących jednocześnie przedstawicielami Gen Z, pokazało jak Mentos Sour rozbudza ich kreatywność i popycha do działania.
W swoich materiałach pokazywali kreatywne i komediowe “lifehacki” na codzienne wyzwania jak np. przygotować domowy głośnik do smartfona, czy jak ugotować obiad bez wstawania z kanapy. Cała kampania była skoncentrowana na tworzeniu angażujących, zabawnych treści z Mentos Sour. Influencerzy przyczynili się do budowania pozytywnego wizerunku produktu i przekonania społeczności do spróbowania nowych kwaśnych gum Mentos Sour.
Wpadnij do nas na kawę Czerska 8/10 Warszawa |
Wyślij brief |
Masz pytanie? |
Szukasz pracy? |